foodango

Regulamin


SPIS TREŚCI:

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

2. DEFINICJE

3. USŁUGI ELEKTRONICZNIE UDOSTĘPNIONE W SERWISIE I REZYGNACJA

4. APLIKACJA

5. ZAMÓWIENIE I WARUNKI UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW

6. ZMIANA, WSTRZYMANIE REALIZACJI I REZYGNACJA

7. PŁATNOŚĆ

8. DOSTAWA

9. REKLAMACJE I BRAK ZGODNOŚCI Z UMOWĄ

10. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

11. KODY RABATOWE

12. NEWSLETTER

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy Regulamin określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu Foodango („Serwis”) i aplikacji mobilnej Foodango („Aplikacja”), warunki świadczenia usług za pośrednictwem Serwisu i Aplikacji, zasady zawierania umów za pomocą Serwisu i Aplikacji, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta i Dostawcy Cateringu oraz Spółki.

2. Serwis dostępny pod adresem HTTPS://foodango.pl prowadzony jest przez Goodspeed sp. z o.o. z siedzibą w Ołtarzewie (kod pocztowy: 05-850) przy ul. Poznańska 281A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000369176, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, NIP: 5272640957, REGON: 142658123, zwanym dalej „Spółką”.

3. Regulamin jest dostępny nieprzerwanie w Serwisie i Aplikacji. W każdej chwili możliwe jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie w formie wydruku lub zapisanie na zewnętrznym nośniku pamięci.

4. Do korzystania z Serwisu koniecznie jest spełnienie co najmniej następujących warunków technicznych:

a) posiadanie aktywnego konta poczta elektronicznej;

b) posiadanie urządzenia elektronicznego umożliwiającego połączenie się z siecią Internet (komputer, laptop, tablet, smartfon, itp.);

c) przeglądarka internetowa zainstalowana na urządzeniu, o którym mowa w pkt b powyżej – m.in. Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari lub inne.

5. Do korzystania z Aplikacji konieczne jest korzystanie z telefonu komórkowego lub tabletu, wyposażonego w aktualną wersję systemu operacyjnego Android lub iOS i aktualną wersję przeglądarki internetowej - m.in. Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari lub inne, z uwzględnieniem postanowień o których mowa w § 4 Regulaminu.

6. Korzystanie z Serwisu i Aplikacji może odbywać się wyłącznie w sposób zgodny z ich przeznaczeniem, Regulaminem, przepisami prawa powszechnie obowiązującego i zasadami współżycia społecznego. W szczególności zabronione jest korzystanie z Serwisu i Aplikacji w celu zakłócenia ich funkcjonowania, m.in. poprzez wykorzystanie specjalnego oprogramowania lub urządzeń powodujących zakłócenie pracy systemów teleinformatycznych Spółki lub innych podmiotów świadczących takie usługi na rzecz Spółki oraz naruszających powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

7. W trakcie trwania prac konserwacyjnych lub aktualizujących Serwis lub Aplikację, dostęp do Serwisu lub Aplikacji może być chwilowo utrudniony bądź niemożliwy. Spółka dopełni wszelkich staranności, aby ewentualne utrudnienia występowały możliwie jak najrzadziej oraz jak najkrócej.

8. Klient może kontaktować się ze Spółką za pomocą poniższych danych kontaktowych:

a) adres poczty elektronicznej – kontakt@foodango.pl

b) numer telefonu – 22 5987067

c) adres do korespondencji – Goodspeed, ul. Poznańska 281A, 05-850 Ołtarzew z dopiskiem FOODANGO


§2 DEFINICJE

Słowa pisane wielką literą w Regulaminie należy odczytywać według niżej wskazanych definicji:

a) Aplikacja – dedykowane dla Klientów w pełni zintegrowane z Serwisem oprogramowanie, obsługiwane przez Spółkę i rozpowszechniane pod nazwą biznesową „Foodango”, dostępne za pośrednictwem aplikacji mobilnych dla oprogramowania iOS i Android. Aplikacja umożliwia przeglądanie przez Klientów ofert Dostawców Cateringu, złożenia bądź zmiany Zamówienia oraz przeglądania informacji zawartych w Koncie;

b) Dostawca Cateringu – niezależny od Spółki podmiot, z którym Klient nawiązuje za pośrednictwem Serwisu lub Aplikacji Umowę Sprzedaży Produktów. Odpowiada za realizację Zamówienia i jego dostawę do Klienta;

c) Formularz Zamówienia – formularz udostępniony w Serwisie lub Aplikacji, umożliwiający złożenie Zamówienia;

d) Klient - osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynność prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; osoba prawna;

e) Konsument – osoba fizyczna nabywająca Produkty od Dostawcy Cateringu w związku z czynnościami niezwiązanymi bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osoba fizyczna nabywająca Produkty od Dostawcy Cateringu w związku z czynnościami związanymi z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

f) Konto - elektroniczne konto w Serwisie; zbiór zasobów i funkcjonalności dostępnych w systemie teleinformatycznym Spółki, w którym gromadzone są dane wskazane przez Spółkę i informacje o jego aktywności w Serwisie, w tym informacje o złożonych Zamówieniach oraz wykupionych Produktach. Konto oznaczone jest indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adres email) i hasłem wskazanym przez Klienta;

g) Newsletter – usługa dystrybucyjna świadczona przez Spółkę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, umożliwiająca Klientom automatyczne otrzymywanie od Spółki informacji o nowościach, ofertach, aktualizacjach, promocjach, poradach i wskazówkach, organizowanych lub polecanych przez Spółkę akcjach;

h) Płatności cykliczne – forma płatności przez Klienta w ramach zawartej Umowy Sprzedaży Produktów, polegająca na cyklicznym, automatycznym, bez udziału Klienta, obciążaniu karty płatniczej Klienta (pobraniu z karty płatniczej Klienta ceny/wynagrodzenia za zamówioną Usługę), bez konieczności każdorazowego wskazywania numeru karty Klienta przy każdej płatności;

i) Produkt – pojedynczy produkt lub określona liczba produktów, które Klient kupuję od Dostawcy Cateringu za pośrednictwem Serwisu lub Aplikacji. Ostateczna cena Produktu jest zależna od ilości dni jego dostarczania przez Dostawcę Cateringu, wybranych składników lub dodatkowych usług oferowanych przez Dostawcę Cateringu.

j) Regulamin – regulamin Serwisu i korzystania z niego przez Klienta;

k) Regulamin Świadczenia Usług Dostawcy Cateringu – regulamin świadczenia usług danego Dostawcy Cateringu, którego oferta została opublikowana w Serwisie lub Aplikacji;

l) Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym https://foodango.pl

m) Umowa Sprzedaży Produktów – umowa sprzedaży produktu lub produktów i ich dostawy, zawierana na odległość przez Klienta z Dostawcą Cateringu za pośrednictwem Serwisu lub Aplikacji.

n) Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Klienta za pomocą Formularza Zamówienia w Serwisie lub Aplikacji, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów z Dostawcą Cateringu.


§3 USŁUGI ELEKTRONICZNIE UDOSTĘPNIONE W SERWISIE I REZYGNACJA

1. Spółka umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z usług elektronicznych, które są świadczone bezpłatnie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem ewentualnych awarii lub prac konserwacyjnych lub aktualizujących Serwis.

2. W Serwisie świadczone są następujące usługi elektroniczne:

a) Konto;

b) Formularz Zamówienia;

c) Newsletter.

3. Warunki korzystania z Konta:

a) w celu rozpoczęcia korzystania z Konta, należy:

i) wypełnić formularz rejestracji, nie pozostawiając miejsc oznaczonych * (gwiazdką) pustych;

ii) nacisnąć przycisk „Zarejestruj”;

iii) zweryfikować konto poprzez kliknięcie linku weryfikacyjnego przesłanego na adres poczty e-mail wskazany w formularzu rejestracji;

b) Klient obowiązany jest wprowadzić w formularzu rejestracji prawdziwe dane, a w przypadku gdy staną się nieaktualne, zaktualizować je.

4. Warunki korzystania z Newslettera, z zastrzeżeniem postanowień § 11 Regulaminu:

a) aby zapisać się do Newslettera i rozpocząć świadczenie tej usługi, należy w panelu klienta w Serwisie, w sekcji odnoszącej się do Newslettera, nacisnąć przycisk „Subskrybuj”.

5. Usługi elektroniczne w postaci Konta i Newslettera są świadczone bezterminowo, bezpłatnie i nieprzerwanie.

6. Klient ma prawo do rezygnacji ze świadczonych przez Spółkę usług elektronicznych w każdej chwili. Rezygnacja może nastąpić poprzez złożenie przez Klienta oświadczenia w tym przedmiocie na adres Spółki lub adres poczty elektronicznej, wskazanych w §1 ust. 8 powyżej.


§5 ZAMÓWIENIE I WARUNKI UMOWY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW

1. W Serwisie lub Aplikacji Spółka zamieszcza oferty Dostawców Cateringów, zgodnie z danymi przekazanymi Spółce przez Dostawców Cateringów.

2. Klient zawiera Umowę Sprzedaży Produktów bezpośrednio z Dostawcą Cateringu. Dostawcy Cateringu są podmiotami zewnętrznymi od Spółki i są od Spółki niezależni.

3. Wzajemnie prawa i obowiązki wynikające z Umowy Sprzedaży Produktów wynikają z treści tej umowy oraz Regulaminu Świadczenia Usług Dostawcy Cateringu, z którym Klient zawarł Umowę Sprzedaży Produktów. Regulamin Świadczenia Usług Dostawcy Cateringu stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.

4. Spółka nie jest stroną Umowy Sprzedaży Produktów zawieranych przez Klienta z Dostawcą Cateringu. Regulamin nie określa praw i obowiązków pomiędzy Klientem, a Dostawcą Cateringu, wynikających z zawartej Umowy Sprzedaży Produktów za pośrednictwem Serwisu lub Aplikacji.

5. Złożyć Zamówienie może Klient posiadający Konto oraz osoba nie posiadająca konta.

6. Warunkiem założenia Zamówienia jest akceptacja niniejszego Regulaminu, Polityki Prywatności Spółki oraz Regulaminu Świadczenia Usług Dostawcy Cateringu.

7. Złożenie Zamówienia następuję poprzez prawidłowe wypełnienie i przeslanie wypełnionego Formularza Zamówienia. Przedmiotem Zamówienia jest Produkt lub Produkty w wybranych przez Klienta wariantach.

8. Cena Zamówienia udostępniana jest przez Spółkę przez cały okres składania Zamówienia przez Klienta. Całkowita cena Zamówienia widoczna jest na ostatnim etapie składania Zamówienia, przed jego ostatecznym złożeniem przez Klienta. Ostateczna cena Zamówienia obejmuje cenę za wybrane Produkty, obowiązujący podatek VAT, zastosowane rabaty oraz koszty dostawy Zamówienia, o ile co innego nie zostało wskazane przez Dostawcę Cateringu.

9. W przypadku braku podania wszystkich niezbędnych danych do przyjęcia Zamówienia, Dostawca Cateringu będzie kontaktował się z Klientem telefonicznie lub drogą elektroniczną w celu ich uzupełnienia.

10. Po złożeniu przez Klienta Zamówienia, Klient zostaje przekierowany do wyboru sposobu płatności i do strony płatności, w celu dokonania zapłaty ceny za Produkt. Jednocześnie, Klient otrzyma na wskazany adres e-mail potwierdzenie złożenia Zamówienia.

11. Po dokonaniu przez Klienta płatności za Zamówienie, Klient otrzyma na wskazany przez siebie adres e-mail potwierdzenie płatności za Zamówienie.

12. Spółka zastrzega możliwość odmowy realizacji Zamówienia przez Dostawcę Cateringu w przypadkach wskazanych w Regulaminie Świadczenia Usług Dostawcy Cateringu lub w następujących przypadkach:

a) złożenie Zamówienia w nieprawidłowy sposób, w szczególności poprzez nieprawidłowe wypełnienie Formularza Zamówienia;

b) bezskutecznego ustalenia miejsca i terminu dostawy Zamówienia;

c) braku uiszczenia przez Klienta ceny za Zamówienie;

d) naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu.

13. Ceny Produktów opublikowanych w Serwisie lub Aplikacji są wyrażone w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.

14. Informacje o etapie realizacji Umowy Sprzedaży Produktów udostępniane są Klientowi przez Dostawcę Cateringu. Kontakt z Dostawcą Cateringu możliwy jest za pomocą danych udostępnionych w Serwisie lub Aplikacji oraz w potwierdzeniu Zamówienia.

15. Dostawcy Cateringów w Serwisie i Aplikacji udostępniają szczegółowe informację o oferowanych posiłkach, dietach, ich składnikach, wartości odżywczej, o alergenach pokarmowych, mogących się znaleźć w składzie zamówionego posiłku oraz o alergenach pokarmowych w śladowej ilości, które mogą znaleźć się w zamówionym posiłku.

16. Zdjęcia Produktów osadzonych w Serwisie lub Aplikacji są zdjęciami poglądowymi. Wygląd dostarczonego Produktu może różnić się od zdjęć poglądowych, przedstawionych przez Dostawcę Cateringu w Serwisie lub Aplikacji.

17. Klient nabywający Usługi w zakresie prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, w celu otrzymania faktury VAT zawierającej numer NIP Klienta, zobowiązany jest wskazać ten numer w procesie składania Zamówienia bądź uzupełnić swoje Konto o ten numer NIP i zaznaczyć odpowiednią rubrykę w procesie składania Zamówienia.

18. Klient wyraża zgodę na wystawianie i wysyłanie przez Dostawcę Cateringu na adres poczty elektronicznej Klienta faktury VAT drogą elektroniczną, zgodnie z art. 106m ust. 1-5 i 106n ust. 1-2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.


§6 ZMIANA, WSTRZYMANIE REALIZACJI I REZYGNACJA

1. Zmiany Zamówienia jak również rezygnacja z Zamówienia możliwa jest na warunkach i zasadach opisanych w Regulaminie Świadczenia Usług Dostawcy Cateringu.

2. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży Produktów możliwe jest na warunkach i zasadach opisanych w Regulaminie Świadczenia Usług Dostawcy Cateringu, o ile takie uprawnienie nie zostało wyłączone przez Dostawcę Cateringu ze względu na charakter Produktów.

3. W przypadku zmian, rezygnacji lub odstąpienia od Zamówienia, Dostawca Cateringu dokona zwrotu płatności wykonanej przez Klienta za Produkt na zasadach określonych w Regulaminie Świadczenia Usług Dostawcy Cateringu.


§7 PŁATNOŚĆ

1. Płatność za Zamówienie możliwa jest za pomocą sposobów płatności udostępnionych w Serwisie lub Aplikacji.

2. Wpłatę tytułem Zamówienia Klient zobowiązany jest wykonać niezwłocznie po potwierdzeniu Zamówienia. Brak wpłaty za Zamówienie równoznaczny jest z anulowaniem takiego Zamówienia.

3. Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Dostawcy Cateringu, chyba że operator systemu płatności udostępnionego w Serwisie wcześniej poinformuje Klienta i Dostawcę Cateringu o skutecznym przekazaniu środków za Usługę.

4. W celu możliwości skorzystania przez Klienta z Płatności cyklicznej, Klient musi posiadać Konto oraz kartę płatniczą.

5. Klient wyrażając zgodę na Płatności cykliczne, wyraża zgodę na obciążanie wskazanej przez Klienta karty płatniczej przez operatora płatności wymienionego w Serwisie.

6. Płatności cykliczne będą pobierane z karty płatniczej Klienta, w kwocie odpowiadającej wartości Zamówienia na dany dzień jego świadczenia. Częstotliwość pobierania Płatności cyklicznej jest wskazana w Formularzu Zamówienia.

7. Płatności cykliczne wygasają z końcem okresu, na który zostały złożone przez Klienta Zamówienia.

8. Ponowna próba obciążenia karty płatniczej może nastąpić nie częściej niż raz dziennie, w przypadku gdyby pierwotna płatność została anulowana lub nie została zautoryzowana. Dostawca Cateringu skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia przyczyn takiego stanu rzeczy.

9. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Płatności cyklicznych. Odbywa się to poprzez odznaczenie odpowiedniego pola w ustawieniach Konta lub poprzez złożenie oświadczenia w tym przedmiocie przez Klienta na adres poczty elektronicznej Dostawcy Cateringu. Dostawca Cateringu zobowiązuje się przyjąć takie oświadczenie niezwłocznie, z zastrzeżeniem godzin i dni pracy Dostawcy Cateringu.

10. Płatności cykliczne wobec których Klient złożył rezygnację, wygasają z końcem ostatniej opłaconej w ramach Płatności cyklicznych Usługi.

11. Dostawca Cateringu zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Klienta o wszelkich zmieniających się warunkach pobierania Płatności cyklicznych.


§8 DOSTAWA

1. Posiłki dostarczane są na zasadach określonych w Regulaminie Świadczenia Usług Dostawcy Cateringu. Co do zasady posiłki winny być dostarczane w szczelnie zamkniętych pojemnikach, opatrzonych etykietą, zawierających informację o rodzaju posiłku, składzie, terminie przydatności i warunkach przechowywania.

2. Dostawa Produktów realizowana jest wyłącznie na obszarze dostawy wskazanym w Regulaminie Świadczenia Usług danego Dostawcy Cateringu.

3. Przed zawarciem Umowy Sprzedaży Produktów, Klient powinien zweryfikować czy jego adres dostawy znajduje się na obszarze dostawy danego Dostawcy Cateringu.

4. Koszt dostawy zawarty jest w cenie Umowy Sprzedaży Produktów, chyba, że co innego zostało wskazane przez Dostawcę Cateringu.

5. Terminy dostawy Produktów określane są przez każdego z Dostawców Cateringu indywidualnie, o których Klient jest informowany na etapie składania Zamówienia.

6. Spółka wskazuje, iż w okresach świątecznych przyjmowanie Zamówień przez Dostawców Cateringu i ich dostawa może ulec zmianie, o czym Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie przez Spółkę lub Dostawcę Cateringu.

7. W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych, niezależnych od Dostawców Cateringu lub Spółki i nie wynikających z ich winy, w szczególności, ale nie wyłącznie, złych warunków atmosferycznych, decyzji służb państwowych, stanów nadzwyczajnych, stanów klęski żywiołowej, strajków, napaści zbrojnej i innych, powodujących utrudnienie lub uniemożliwienie dostawy, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Klientowi Produktów przez Dostawcę Cateringu.


§9 REKLAMACJE I BRAK ZGODNOŚCI Z UMOWĄ

1. W razie niezgodności Zamówienia lub sposobu jego realizacji, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji.

2. Reklamację należy składać bezpośrednio do Dostawcy Cateringu, z którym Klient zawarł Umowę Sprzedaży Produktów, na dane Dostawcy Cateringu wskazane w Zamówieniu oraz według zasad określonych w Regulaminie Świadczenia Usług Dostawcy Cateringu.

3. Spółka nie jest stroną Umowy Sprzedaży Produktów, a tym samym nie może przyjmować i rozpatrywać reklamacji składanych przez Klientów.

4. Spółka informuje Klienta będącego Konsumentem, a także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym – wniosek można pobrać na stronie internetowej https://uokik.gov.pl.

Wykaz stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających prze Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Konsument może uzyskać pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając także z pomocy miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.


§10 KODY RABATOWE

1. Spółka może przyznawać Klientom kody rabatowe. Do ich wykorzystania niezbędna jest ich aktywacja.

2. Kod podarunkowy może być wykorzystany wyłącznie przez Klienta, o ile co innego nie zostało bezpośrednio wskazane.

3. Przyznawane kody rabatowe są kodami do jednokrotnego lub wielokrotnego wykorzystania. Każdy przyznawany kod jest specyfikowany indywidualnie dla Klienta, a możliwość jego jednokrotnego lub wielokrotnego wykorzystania zostanie wprost wskazana przez Spółkę. Przyznane kody rabatowe nie łączą się z innymi kodami, chyba, że co innego zostanie bezpośrednio wskazane.

4. Po zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów, nie ma możliwości zwiększenia wartości wykorzystanego kodu rabatowego.

5. Jeżeli wartość przyznanego kodu rabatowego jest niższa niż wartość Zamówienia, różnica nie jest zwracana i nie może być następczo wykorzystana.

6. W celu dokonania aktywacji kodu rabatowego, Klient na etapie składania Zamówienia, w polu kod rabatowy obowiązany jest wprowadzić kod stanowiący kod rabatowy. Po wpisaniu kodu rabatowego oraz zatwierdzeniu skorzystania z niego poprzez przycisk „dodaj” rabat o wartości kodu rabatowego zostanie naliczony do ceny Zamówienia.

7. Każdy kod rabatowy może posiadać określoną datę ważności. Informacja o dacie ważności danego kodu rabatowego zostanie umieszczona przez Spółkę w regulaminie danej akcji promocyjnej, z którą związany jest kod rabatowy, w opisie kodu rabatowego, bądź w informacji, która jest udzielana w związku z przyznaniem kodu rabatowego.

8. W przypadku odstąpienia przez Klienta od Zamówienia, do którego wykorzystano kod rabatowy, Klientowi zwracana jest cena za Produkt, pomniejszona o rabat udzielony na podstawie kodu rabatowego.

§11 NEWSLETTER

1. Usługa realizowana jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez niecykliczne wysyłanie przez Spółkę w formie wiadomości e-mail informacji na wskazany przez Klienta adres e-mail.

2. Usługa Newsletter jest świadczona nieodpłatnie przez czas nieokreślony, 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę.

3. W ramach wiadomości e-mail wysyłanych do Klienta, Spółka przekazuje Klientowi bieżące informacje m.in. handlowe, marketingowe, edukacyjne, jak również może informować o specjalnych akcjach handlowych bądź kodach rabatowych dla subskrybentów usługi.

4. Otrzymywanie informacji w ramach Newslettera od Spółki wymaga wyraźnej zgody Klienta, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru. Podanie w tym celu adresu e-mail odczytuje się jako wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie informacji handlowych stosownie do przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

5. Klient w profilu Konta bądź na etapie składania Zamówienia, może wyrazić zgodę na otrzymywanie w formie Newslettera informacji handlowych od wybranych Dostawców Cateringu.

6. Usługa Newsletter jest świadczona do czasu rezygnacji z niej przez Klienta. Klient może w każdym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera od Spółki, a w przypadku Dostawców Cateringu, od momentu wskazanego w Regulaminie Świadczenia Usług Dostawców Cateringu lub od momentu wskazanego w ich regulaminie Newslettera.

7. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta w związku ze zgodą na świadczenie usługi Newslettera jest nadawca Newslettera – Spółka lub dany Dostawca Cateringu.


§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie w związku z realizacją postanowień Regulaminu i świadczeniem usług jest Spółka. Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności Serwisu – https://foodango.pl/polityka-prywatnosci

2. Akceptując Regulamin Klient potwierdza, że zapoznał się z zasadami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, zgodnie z polityką prywatności, o której mowa w ust. 1 powyżej. W przypadku, gdy wymagane jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgoda taka zostanie odebrana od Klienta niezależnie od innych zgód i oświadczeń.

3. Spółka zastrzega zmiany treści Regulaminu, w szczególności w przypadku:

a) zmiany istniejących lub wprowadzenia nowych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają bezpośredni wpływ na treść Regulaminu;

b) wydania decyzji administracyjnej lub orzeczenia sądowego skutkującego koniecznością zmiany treści Regulaminu;

c) koniecznością dostosowania treści Regulaminu i Spółki do warunków rynkowych związanych z postępem technicznym i informatycznym;

d) innych ważnych przyczyn.

4. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Spółka udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Serwisie. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia opublikowania nowego Regulaminu na stronie internetowej Serwisu. Ponadto Spółka poinformuje Klienta na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu, za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu, na adres e-mail przypisany do Konta Klienta. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Spółkę, co skutkuje rozwiązaniem umowy o świadczenie usług elektronicznych.

5. Prawa do Serwisu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej w tym w szczególności do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Serwisu, formularzy, logotypów, stanowią własność Spółki. Zabronione jest wykorzystywanie przez Klientów elementów graficznych, układu i kompozycji stron internetowych Serwisu, a także innych praw własności intelektualnej i przemysłowej, w szczególności kopiowania, powielania i wykorzystywania zdjęć należących do Spółki, bez uzyskania uprzedniej, pisemnej zgody Spółki.

6. Spółki spory mogące powstać w związku z Usługą, będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego.